U STK S-beam, appruvatu à i standard OIML C3/C4.5, hè una soluzione ideale per diverse applicazioni per via di u so design simplice, facilità d'installazione è prestazioni affidabili. I so fori di muntatura filettati permettenu un attaccamentu rapidu è faciule à una larga gamma di apparecchi, aumentendu a so versatilità.
Caratterizatu da a so forma S distintiva, u STK S-beam funziona cum'è un sensore di forza adattatu sia per e misurazioni di tensione sia di compressione. Custruitu da una lega d'aluminiu di alta qualità, u STK presenta un prucessu di colla è una finitura superficiale anodizzata. Stu disignu ùn solu assicura una precisione cumpleta eccellente, ma offre ancu una stabilità affidabile à longu andà, facendu una scelta durabile per diverse applicazioni.
Cù una gamma di capacità di carica da 10 kg à 500 kg, u STK si sovrappone cù u mudellu STC in termini di intervallu di misurazione, ancu s'ellu differisce pocu in materiali è dimensioni. Nunustanti sti diffirenzii, i dui mudelli sò usati in appiicazioni simili, chì furnisce suluzioni versatili à diverse esigenze di pesatura.
U disignu flessibile è funziunale di u STK S-beam ne face una scelta populari in numerose applicazioni, cumprese a pesa di tank è di prucessu, tramogge, è una larga gamma di altre esigenze di misurazione di forza è pesatura di tensione. Qu'il s'agisse d'un environnement industriel ou commercial, le STK offre des résultats cohérents et précis qui répondent aux exigences des tâches de pesage complexes.
Tempu di Postu: 15-Nov-2024