L'effetti di u ventu sò assai impurtanti in a selezzione di u currettucapacità di u sensoru di a cellula di caricaè determina l'installazione curretta per l'usu inapplicazioni outdoor. In l'analisi, deve esse presumitu chì u ventu pò (è fà) soffia da ogni direzzione horizontale.
Stu diagramma mostra l'effettu di u ventu nantu à un tank verticale. Innota chì ùn hè micca solu una distribuzione di pressione nantu à u latu di u ventu, ma ci hè ancu una distribuzione di "suction" in u latu di leeward.
E forze in i dui lati di u tank sò uguali in magnitude ma opposti in direzzione è per quessa ùn anu micca effettu nantu à a stabilità generale di a nave.
Velocità di u ventu
A vitezza massima di u ventu dipende da u locu geugraficu, l'altitudine è e cundizioni lucali (edificazioni, spazii aperti, mare, etc.). L'Istitutu Meteorologicu Naziunale pò furnisce più statistiche per determinà cumu si deve esse cunsideratu a velocità di u ventu.
Calculate a putenza di u ventu
A stallazione hè principalmente affettata da e forze horizontale, chì agiscenu in a direzzione di u ventu. Queste forze ponu esse calculate da:
F = 0,63 * cd * A * v2
hè quì:
cd = coefficient di trascinamentu, per un cilindru drittu, u coefficient di trascinamentu hè uguale à 0,8
A = section exposée, égale à la hauteur du récipient * diamètre intérieur du récipient (m2)
h = hauteur du récipient (m)
d = Buca di nave (m)
v = velocità di u ventu (m/s)
F = Forza generata da u ventu (N)
Dunque, per un cuntinuu cilindricu verticale, a formula seguente pò esse usata:
F = 0,5 * A * v2 = 0,5 * h * d * v2
In cunclusioni
•A stallazione ùn deve impediscenu rivolta.
• Fattori di ventu deve esse cunsideratu quandu selezziunate capacità dinamometru.
•Siccomu u ventu ùn hè micca sempre in a direzzione horizontale, u cumpunente verticale pò causà errori di misurazione per via di cambiamenti arbitrarii di u puntu zero. Errori più grande di 1% di u pesu netu sò pussibuli solu in venti assai forti> 7 Beaufort.
Effetti nantu à a prestazione di a cellula di carica è a stallazione
L'effettu di u ventu nantu à l'elementi di misurazione di forza hè diversu da l'effettu nantu à i navi. A forza di u ventu pruvuca un mumentu di rivolta, chì serà compensatu da u mumentu di reazione di a cellula di carica.
Fl = forza nantu à u sensoru di pressione
Fw = forza dovuta à u ventu
a = distanza trà e celle di carica
F*b = Fw*a
Fw = (F * b)∕a
Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2023