Beneficii di u Controlu di Tensione in Maschere, Maschere Face è Produzione PPE

 

maschera facciale

 

 

L'annu 2020 hà purtatu assai avvenimenti chì nimu ùn pudia prevede. A nova epidemia di a corona hà affettatu ogni industria è hà cambiatu a vita di milioni di persone in u mondu. Stu fenomenu unicu hà purtatu à una crescita significativa di a dumanda di maschere, PPE, è altri prudutti non tessuti. A crescita esponenziale hà fattu difficiuli per i pruduttori di seguità a dumanda in rapida crescita mentre cercanu di aumentà a produtividade di a macchina è di sviluppà capacità ampliate o novi da l'equipaggiu esistenti.

 

Soluzioni di tensione (1)

Cum'è più pruduttori si precipitanu à retrofit u so equipamentu, a mancanza di qualità nonwovensistemi di cuntrollu di tensioneporta à tassi di scarti più alti, curve di apprendimentu più ripide è più costose, è a produttività persa è prufitti. Siccomu a maiò parte di e maschere mediche, chirurgiche è N95, è ancu altre forniture mediche critiche è PPE, sò fatti di materiali non tessuti, a necessità di prudutti di qualità più alta è quantità più altu hè diventata un puntu focu per i requisiti di u sistema di cuntrollu di tensione di qualità.
Non-tessutu hè un tessulu fattu da una mistura di materiali naturali è sintetici, fusi inseme da diverse tecnulugia. I tessuti non-tessuti fusi, principarmenti utilizati in a produzzione di maschere è PPPE, sò fatti di particelle di resina chì sò fuse in fibre è poi soffiate nantu à una superficia rotativa: creanu cusì un tela à un passu. Quandu u tela hè stata creata, deve esse fusione. Stu prucessu pò esse realizatu in una di quattru manere: da resina, calore, pressendu cù millaie di agulla o interlocking cù jet d'acqua d'alta veloce.

 

Dui à trè strati di tela non-tessuta sò necessarii per pruduce a maschera. A capa interna hè di cunfortu, a capa media hè utilizata per a filtrazione, è a terza capa hè utilizata per a prutezzione. In più di questu, ogni maschera necessita un ponte di nasu è orecchini. I trè materiali non-tessuti sò alimentati in una macchina automatizata chì plega u tela, stacks i strati nantu à l'altru, taglia u tela à a durata desiderata, è aghjunghje l'orecchini è u ponte di u nasu. Per a prutezzione massima, ogni mascara deve avè tutti i trè strati, è i taglii anu da esse precisi. Per ottene sta precisione, Web deve mantene a tensione propria in tutta a linea di produzzione.

 

Quandu una pianta di fabricazione produce milioni di maschere è PPE in un ghjornu, u cuntrollu di a tensione hè estremamente impurtante. Qualità è cuerenza sò i risultati chì ogni pianta di fabricazione esige ogni volta. Un sistema di cuntrollu di tensione Montalvo pò maximizà a qualità di u produttu finitu di u fabricatore, aumentà a produtividade è a coerenza di u produttu mentre risolve ogni prublema di cuntrollu di tensione chì ponu scontru.
Perchè u cuntrollu di a tensione hè impurtante? U cuntrollu di a tensione hè u prucessu di mantene una quantità predeterminata o stabilita di pressione o sforzu nantu à un materiale determinatu trà dui punti mentre mantene l'uniformità è a coerenza senza alcuna perdita di qualità materiale o proprietà desiderate. Inoltre, quandu duie o più rete sò riunite, ogni reta pò avè caratteristiche diverse è esigenze di tensione. Per assicurà un prucessu di laminazione d'alta qualità cù difetti minimi o micca, ogni web deve avè u so propiu sistema di cuntrollu di tensione per mantene a produzzione massima per un pruduttu finitu d'alta qualità.

 

Per un cuntrollu precisu di a tensione, un sistema di ciclu chjusu o apertu hè criticu. I sistemi di circuitu chjusu misuranu, monitoranu è cuntrollanu u prucessu attraversu feedback per paragunà a tensione attuale cù a tensione prevista. Fendu cusì, questu riduce assai l'errori è risultati in a pruduzzioni o risposta desiderata. Ci sò trè elementi principali in un sistema di ciclu chjusu per u cuntrollu di a tensione: u dispusitivu di misurazione di a tensione, u controller è u dispusitivu di torque (frenu, embrague o drive)

 

Pudemu furnisce una larga gamma di controller di tensione da controller PLC à unità di cuntrollu individuali dedicate. U controller riceve feedback di misurazione diretta di materiale da a cellula di carica o da u bracciu di ballerina. Quandu a tensione cambia, genera un signale elettricu chì u controller interpreta in relazione à a tensione stabilita. U controller aghjusta u torque di u dispusitivu di uscita di torque (freno di tensione, embrague o attuatore) per mantene u setpoint desideratu. Inoltre, cum'è a massa di rotazione cambia, u torque necessariu deve esse aghjustatu è gestitu da u controller. Questu assicura chì a tensione hè coherente, coherente è precisa in tuttu u prucessu. Producemu una varietà di sistemi di celle di carica leader di l'industria cù configurazioni multiple di muntatura è valutazioni di carica multiple chì sò abbastanza sensibili per detectà ancu i picculi cambiamenti di tensione, minimizendu i rifiuti è maximizendu a quantità di pruduttu finali di alta qualità. A cellula di carica misura a forza di micro-deflessione esercitata da u materiale mentre si move nantu à i rotuli folli causati da a tensione di tensione o alluntamentu mentre u materiale passa per u prucessu. Sta misurazione hè fatta in forma di un signalu elettricu (in generale millivolts) chì hè mandatu à u controller per l'ajustamentu di torque per mantene a tensione stabilita.


Tempu di Postu: Dec-22-2023