Prezzo cumpetitivu per a carica micro micro czl928d o czl928db

Breve descrizzione:


  • Facebook
  • Youtube
  • LinkedIu
  • Twitter
  • Instagram

Dettaglio di Produttu

Tags di produttu

Avemu solitu chì u caratteru Decide Products "High Detes decide U primu cliente ", avemu da accoglie i compratori di chjamà solu o per e-mail per a cooperazione.
Avemu solitu chì u caratteru Decide Products 'Quanda, i Dettagli Decidi prudutti "Alimentazione è u Spìritu Realisticu è InnovativuChina Micro Caricella è Corchia Calamera di Calamentazione, Benvenuti qualcunu di e vostre dumande è preoccupazioni per i nostri prudutti. Avemu bramosu di stabilisce una relazione di cummerciale à longu andà cun voi in un futuru vicinu. Cuntattateci oghje. Semu u primu cumpagnu di cummerciale per adattà à i vostri bisogni!

Caratteristiche

1. Capacità (kg): 10 kg
2. Smart size, bassu intervallu
3. STRUTTURA COMPATTA, faciule à stallà
4. Aluminiu Aluminiu Anodizatu

3

Video

APPLICAZIONI

1. I pompe di infusione
2. I pumps injection
3. Altri equipaghji medichi

Descrizzione

A cellula di u 2808 hè una cellula di carica unica in miniatura cù una capacità valutata di 10 kg. U materiale hè fattu di alta qualità di aluminiu di alta qualità. U prucessu di sequil di gomma hà aghjustatu a deviazione di i quattru cantoni per assicurà a precisione di a misura. Hè adattatu per e pompe di infuluzioni, e pompe di siringa è altri equipaggiu medico, etc.

Dimensioni

Dimensione

Parametri

 

2808
Avemu solitu chì u caratteru Decide Products "High Detes decide U primu cliente ", avemu da accoglie i compratori di chjamà solu o per e-mail per a cooperazione.
Prezzu cumpetitivu perChina Micro Caricella è Corchia Calamera di Calamentazione, Benvenuti qualcunu di e vostre dumande è preoccupazioni per i nostri prudutti. Avemu bramosu di stabilisce una relazione di cummerciale à longu andà cun voi in un futuru vicinu. Cuntattateci oghje. Semu u primu cumpagnu di cummerciale per adattà à i vostri bisogni!


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi